"...Log in om je polis te bekijken en je gegevens te wijzigen..."


Via Mijn Besured declareer je snel en gemakkelijk je zorgkosten. Je kunt inloggen met je meest recente e-mailadres dat bij ons bekend is.

Daarnaast is het onder andere mogelijk om je:

  • dekking te wijzigen (tot 1 februari)
  • declaraties te bekijken
  • contactgegevens te wijzigen (telefoon en e-mail)
  • wachtwoord te wijzigen
  • actuele stand van het eigen risico te bekijken


Veelgestelde vragen over inloggen

Waar kan ik mijn inloggegevens vinden?
De inloggegevens staan in de e-mail waarmee je jouw eerste polis hebt ontvangen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Via wachtwoord vergeten kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je krijgt dat binnen enkele minuten toegestuurd.

Hoe kan ik een nieuw e-mailadres instellen?
Je kunt inloggen met jouw ‘oude’ e-mailadres en vervolgens het e-mailadres wijzigen.

Wat moet ik doen als ik mijn e-mailadres ben vergeten?
Wij verzoeken je in dit geval om telefonisch contact op te nemen met Besured via 078 611 81 14. Na verificatie kunnen wij jouw nieuwe e-mailadres activeren.

Ik kan nog steeds niet inloggen, wat moet ik doen?
Mocht je ondanks de voorgaande tips nog niet in kunnen loggen, dan willen wij je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 078 611 81 14. Wij helpen je dan graag verder.