Vragen over het coronavirus?

Het coronavirus houdt heel Nederland bezig. We begrijpen dat je vragen hebt. Op deze pagina hebben we alle belangrijke informatie voor je verzameld.

Onze bereikbaarheid

Wij volgen de adviezen van het RIVM. Dat betekent dat een deel van onze medewerkers vanuit huis werkt. De wachttijd aan de telefoon kan hierdoor misschien iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Je kunt jouw vragen ook per e-mail, Twitter of Facebook aan ons stellen. We helpen je in alle gevallen zo snel mogelijk.

Jouw verzekeringen

Wil je meer weten over de vergoeding vanuit jouw reisverzekering, annuleringsverzekering of zorgverzekering? Meer informatie vind je op deze pagina’s.

Coronavirus en jouw reis

Coronavirus en jouw zorgverzekering

Nieuwe verzekeringen

Wil je een nieuwe verzekering bij ons afsluiten? Dat kan eenvoudig en snel online. Wij zorgen ervoor dat jouw verzekering op de juiste datum ingaat. Telefonisch zijn wij ook nog steeds bereikbaar voor persoonlijk advies.

Schadebehandelingen en declaraties

Heb je een schade of declaratie bij ons ingediend? Wij doen er alles aan om deze binnen de gestelde termijn te behandelen. Toch kan de behandeling in de komende periode misschien langer duren dan de termijn die hiervoor staat. Bijvoorbeeld omdat we afhankelijk zijn van externe partijen. We doen natuurlijk ons best om je ook in deze bijzondere periode, zo snel mogelijk te helpen.

Vragen?

We wensen je veel sterkte toe en uiteraard staan wij ook komende periode gewoon voor je klaar.