Hoe dien ik een klacht in?

Ben je niet blij met ons? Bel ons op 078 611 81 11. Vaak kunnen we een klacht al met 1 telefoontje oplossen! Ben je na het gesprek nog niet tevreden? Mail dan naar kwaliteitszorg@besured.nl of stuur een brief naar Kwaliteitszorg Besured, Postbus 362, 3300 AJ Dordrecht.

We gaan direct voor je aan de slag en doen ons uiterste best om je klacht binnen 5 werkdagen op te lossen. Het kan zijn dat je toch niet tevreden bent over de afhandeling. Je kunt dan terecht bij onderstaande instanties.

SKGZ
Als je klacht te maken heeft met onze zorgverzekering, kun je contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). Stuur een e-mail naar info@skgz.nl, bel 088 900 69 00 of stuur een brief naar SKGZ, Postbus 291, 3700 AG Zeist. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Europese Commissie.

Kifid
Je kunt bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid) terecht als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht over je pakket- of autoverzekering. Je bereikt hen via consumenten@kifid.nl, 070 333 89 99 of per post via Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor je reactie. Wij gaan onderzoeken of wij je suggestie kunnen implementeren.

Wil je graag een medewerker spreken, laat dan hieronder je gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben je vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor je doen?

  • Wij leggen je vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Heb je tussentijds vragen? Bel: 078 - 6 118 111. Wij beantwoorden je vragen direct.

Vriendelijke groet,
Je serviceteam van Besured