Wat is Research.net en waarom krijg ik hier een e-mail van?

Besured doet onderzoek via e-mail om goed inzicht te krijgen in de wensen en ervaringen van klanten. Zo kunnen wij onze verzekeringen en diensten nog beter maken! Hiervoor maken we gebruik van de enquĂȘtetool van Research.net. Word je uitgenodigd om ook mee te doen aan een klantonderzoek? Dan krijg je een e-mail met als afzender kwaliteitszorg@besured.nl via research.net.

Dit kan er in je browser of e-mailprogramma ook uitzien als survey-noreply@outbound.research.net namens kwaliteitszorg@besured.nl via research.net <member@outbound.research.net>. (We weten het: een hele lange afzender, we kunnen er ook niets aan doen…)

De gegevens die uit het onderzoek komen, worden alleen gebruikt om onze eigen diensten te verbeteren. Wil je meer weten? Bekijk onze privacyverklaring.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor je reactie. Wij gaan onderzoeken of wij je suggestie kunnen implementeren.

Wil je graag een medewerker spreken, laat dan hieronder je gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben je vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor je doen?

  • Wij leggen je vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Heb je tussentijds vragen? Bel: 078 - 6 118 111. Wij beantwoorden je vragen direct.

Vriendelijke groet,
Je serviceteam van Besured