Het is niet gelukt de premie af te schrijven. Blijft de machtiging voor automatische incasso geldig?

Het kan natuurlijk gebeuren dat het niet lukt om de premie van je rekening af te schrijven. Je krijgt dan automatisch een e-mail met de vraag om het bedrag voor 1 keer zelf naar ons over te maken. Lukt dit niet? Neem dan even contact op met onze financiƫle afdeling. Bel 078 611 81 11 of stuur een e-mail. Zij kijken graag voor je of het mogelijk is om het bedrag in delen te betalen.

De automatische incasso voor de premie loopt hierna gewoon door. Hier hoef jij je dus geen zorgen over te maken!

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor je reactie. Wij gaan onderzoeken of wij je suggestie kunnen implementeren.

Wil je graag een medewerker spreken, laat dan hieronder je gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben je vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor je doen?

  • Wij leggen je vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Heb je tussentijds vragen? Bel: 078 - 6 118 111. Wij beantwoorden je vragen direct.

Vriendelijke groet,
Je serviceteam van Besured

Voordelige studentenzorgverzekering?

Kies alleen wat jij nodig hebt. Bepaal zelf welke aanvullende opties bij jou passen. Benieuwd?


Snel berekenen
Meer informatie?

Je kunt de voorwaarden van de Besured zorgverzekering studenten online bekijken.


Voorwaarden bekijken