Mijn zorgverlener stelt een behandeling uit. Wat kan ik doen?

Door het coronavirus worden in veel ziekenhuizen ingrepen en behandelingen uitgesteld. Het kan ook voorkomen dat een fysiotherapeut, logopedist of andere zorgvelener aangeeft dat de praktijk is gesloten. Dit zijn vervelende keuzes die door zorgverleners moeten worden gemaakt. Wij begrijpen dat dit ook heel vervelend voor jou is, maar hopen dat je dit gezien de ernst van de situatie in Nederland begrijpt. Wanneer een behandeling noodzakelijk is en niet uitgesteld kan worden, helpt jouw zorgverlener met het zoeken naar een plek waar je wel geholpen kan worden. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je ons natuurlijk altijd bereiken. Stuur een e-mail of bel ons 078 611 81 11.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van je feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor je reactie. Wij gaan onderzoeken of wij je suggestie kunnen implementeren.

Wil je graag een medewerker spreken, laat dan hieronder je gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben je vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor je doen?

  • Wij leggen je vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Heb je tussentijds vragen? Bel: 078 - 6 118 111. Wij beantwoorden je vragen direct.

Vriendelijke groet,
Je serviceteam van Besured

Voordelige studentenzorgverzekering?

Kies alleen wat jij nodig hebt. Bepaal zelf welke aanvullende opties bij jou passen. Benieuwd?


Snel berekenen
Meer informatie?

Je kunt de voorwaarden van de Besured zorgverzekering studenten online bekijken.


Voorwaarden bekijken