Worden alleen positieve ervaringen geplaatst?

Natuurlijk doen wij ons uiterste best om onze service voor jou zo goed mogelijk te houden. Toch kan het soms voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. Wij zien dit als een kans om het de volgende keer beter te doen. Daarom zullen wij altijd, naast de positieve ervaringen, ook de minder positieve ervaringen plaatsen. We zetten daarbij alles op alles om voor jou een passende oplossing te vinden.

Was deze informatie nuttig?
Hartelijk dank voor het geven van uw feedback.
Op welke manier kunnen wij de informatie op deze pagina verbeteren?

Hartelijk dank voor je reactie. Wij gaan onderzoeken of wij je suggestie kunnen implementeren.

Wil je graag een medewerker spreken, laat dan hieronder je gegevens achter.

Naam
Telefoon
E-mail

Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben je vraag of opmerking goed ontvangen.

Wat gaan wij nu voor je doen?

  • Wij leggen je vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
  • Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
  • Heb je tussentijds vragen? Bel: 078 - 6 118 111. Wij beantwoorden je vragen direct.

Vriendelijke groet,
Je serviceteam van Besured