Ik ben naar een zorgverlener geweest, maar ik heb nooit een rekening ontvangen. Hoe kan dat?
Veel zorgverleners dienen rekeningen direct in bij de zorgverzekeraar. Dit is de reden dat je geen rekening ontvangt van de zorgverlener. Op Mijn Besured kun je de declaraties van zorgverleners zelf bekijken.
Hartelijk dank voor het geven van je feedback.
Hartelijk dank voor je e-mail. Wij hebben je vraag of opmerking goed ontvangen.
Wat gaan wij nu voor je doen?
- Wij leggen je vraag of opmerking voor aan onze gespecialiseerde medewerkers.
- Vervolgens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
- Heb je tussentijds vragen? Bel: 078 - 6 118 111. Wij beantwoorden je vragen direct.
Vriendelijke groet,
Je serviceteam van Besured
Voordelige studentenzorgverzekering
Snel berekenen
Bij Besured kies je alleen de zorg die je écht nodig hebt. Benieuwd naar onze zorgpremie voor 2021?
Snel berekenen
Meer informatie?
Zorgverzekering wijzigen
Bekijk de voorwaarden. Zorgverzekering wijzigen? Dat kan tot 1 februari!
Zorgverzekering wijzigen